Fullspäckad vecka

Jaha, då är det dags att välkomna en ny vecka igen!
Den här veckan kommer bli raka motsatsen till vad förra
veckan var. Då var det en lugn vecka med knappt något
inplanerat mer än lite fix inför bebisens ankomst. Den här
veckan däremot.. Det är något inplanerat varje dag.


Trots att kalendern innehåller någon aktivitet nästan varje
dag så blir det ändå en lugn start på veckan. Idag är det
en hemmadag som gäller, med undantag från eftermiddagen
då vi ska till mamma på middag. Imorgon blir det mest troligt
en tur till Haparanda för att hälsa på mommo som just nu
befinner sig på korttidsboende. På onsdag väntar BVC-
besök och på torsdag ska det tvättas, det ena roligare än
det andra. Sen till helgen tänkte jag ägna mig åt lite
bakning inför hjärtats födelsedag. Det blir nog bra!
Hur ser er vecka ut?

Arkivbild.


Kommentarer
Postat av: Linnea Kinis

Skönt att ha varierade veckor, både såna som har mycket inplanerat och såna som har lite inplanerat :)

sv: jaså, ja gud vad kul att du också bor "här uppe", hehe :D

2018-03-19 @ 19:54:37
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Oftast är väl dagar och veckor att man har något inplanerat varje dag :D hehe. Eller för oss iaf, :) Lät som en bra vecka! SV: Njae inget speciellt utan det är jobb och träning som vanligt. Sen ska jag väl påskpynta lite och så är jag sugen på att baka. är inne i en jäkla sockersugen-period och jag kan inte stå emot känner jag ;D

2018-03-19 @ 20:21:52
URL: http://nouw.com/nwistrand

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0