BM-besök

 
Helgen är på ingång men innan den är här ska vi till sjuk-
huset
för ett besök hos barnmorskan. Mitt blodtryck måste
kontrolleras med jämna mellanrum för att se om/när jag måste
börja äta mina blodtrycksmediciner igen. I början av graviditeten
hade jag väldigt lågt blodtryck och var därför tvungen att sluta
med blodtrycksmedicinerna, men nu har blodtrycket ökat och
vi måste hålla koll på värdena så medicin kan sättas in igen
om det blir för högt. Högt blodtryck är inte bra varken för mig
eller bebben, så det känns bra att barnmorskan kontrollerar
trycket ofta.


Utöver blodtryckskontroll ska vi prata om vaccinering och
sedan lär det bli annat prat också. Vi brukar inte ha svårt
för det, haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det gick bra<3

2018-01-12 @ 12:36:36
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0