Veckolista


Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Lugn och inte särskilt händelserik.

Har veckan varit bra eller dålig?
Det har varit en bra vecka även fast det inte har hänt
något speciellt utan mest varit hemmamys och vila.

Veckans roligaste?

När jag & R skulle montera ihop mammas tv-bänk.
Jag skippade att kolla ritningarna och körde bara på,
vilket ledde till att jag monterade en sak lite galet men
det gick ju bra ändå, haha!

Veckans godaste maträtt?
Allt vi äter är gott, men något extra gott i veckan var hemma-
gjort mos med ugnsstekt falukorv. Husmanskost är gott!

Veckans bästa köp?
Frukostbröd från Coop, mitt nya beroende.

 
Veckans mest sedda tv-program?
Har inte sett så många program utan mest serier/film på
Netflix. Det jag har sett mest i veckan är Liza Marklund-
filmerna om Annika Bengtzon.

Vad ser du framemot nästa vecka?
Att under nästa helg börja baka lite inför advent. Det ska
bli så mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0