Onsdag

Då vaknade vi upp till onsdag och halva veckan har snart
passerat. Galet vad tiden springer iväg. Tänk att det är
december om två dagar, jisses! Alla julklappar är redan
köpta och inslagna men lite annat julstök som mer bakning,
julmatshandling, julgodistillverkning etcetera väntar under
kommande månad. Även idag ska det ordnas inför jul, jag
ska nämligen till frisören och göra mig fin och fräsch i håret
inför jul och nyår. Skönt att få barret fixat då det är alldeles
för länge sedan sist! Utöver ett frisörbesök ska jag nu under
morgonkvisten ta mig till gymmet med hjärtat och köra ett
armpass. Underbart!

 

Kommentarer
Postat av: amanda

Verkligen sjukt hur snabbt det går haha!

2017-11-29 @ 09:05:47
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0