11 år

 
I torsdags var det 11 år sedan jag började blogga.
Det känns helt galet att jag har bloggat sedan 2006! Under de
här 11 åren som jag har bloggat har det hänt mycket och jag
är glad att jag har skrivit ner dessa händelser för det är alltid
kul att titta tillbaka i arkivet och uppleva minnen.

Tänk hur mycket minnen som finns i arkivet, både som text
och bilder. Bland annat: Grundenten, Min flytt hemifrån som
15-åring, Gymnasietiden, Studenten, Flytten till Umeå,
Universitetsstudierna på Socionomprogrammet och examen,
Mycket tågresor, Flytten till Borås och min första tillsvidare-
anställning, Första utbrändhet, Flytten till Kalix och mitt jobb
som biståndshandläggare. Samboskap och mycket mer!
Det senaste 1½ året har bloggen handlat om min psykiska
ohälsa med grov utbrändhet, depression och andra psykiska
sjukdomar, och hur det är att leva med detta.

Som ni ser har mycket hänt under dessa år och jag är glad
att det finns nedskrivet här i bloggen.

Kommentarer
Postat av: J

Inte illa!

2017-11-26 @ 09:16:51
URL: http://nouw.com/wellwhynot

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0