Tisdag

Fick till några träningspass hemma hos mamma i helgen.

 
Klockan har just slagit 09 och ett gympass är avklarat denna
tisdagsmorgon. Idag fick bröst och mage arbeta efter 30
minuters cardio. Jag kör nästan aldrig bröst längre men tänkte
börja lägga in några övningar då och då. Nu ska jag mysa ner
mig i soffan med en mugg kaffe och lugn musik. Planer för
dagen är att gå igenom ett par Jour-dokument gällande bland
annat policy. Spännande! Sen får jag se vad resten av dagen
erbjuder, den som lever får se.
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer
Postat av: jessy

Gud va härligt! Ska ta och gå till gymmet efter jag varit och gjort provet nu vid ett medans jag är nere i centrum :D

2017-05-16 @ 09:33:15
URL: http://nouw.com/jessygunnarsson
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

vad du är duktig :D Jag har bara promenerat litegraann, jag gör alla mina läxor från vården och ska fasen vara på benen snart igen. Jag har fått ny vilja, nytt mod. Jag vill upp och hoppa, jag ska skola om mig och byta yrke helt och hållet, så fort jag är frisk nog att kunna studera!

2017-05-16 @ 13:54:58
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0