Måndag

Då går vi in i en ny vecka och är halvvägs igenom maj redan.
Vädermässigt känns det inte alls som mitten av maj, lååångt
ifrån.. Det finns fortfarande snö kvar och kommer snöflingor
då och då, de flesta dagar har varit gråmulna, kalla och blåsiga.
Inget höjdarväder alltså. Hoppas det vänder snart!


Ni vet säkert att det oftast är på måndagar som man börjar med
förändringar, nya saker etcetera och så är det för mig idag.
Jag ser den här måndagen som en liten nystart när det kommer
till kosten. Hela förra veckan var rätt dålig kostmässigt med
mycket onyttigheter, och det blev få träningstillfällen då jag
spenderade flera dagar hos mamma. Så idag ska jag ta tag i
kosten och träningen igen, dags att skärpa till sig! Dagens
gympass är avklarat och jag ska strax hugga in på frukosten.
Sen väntar ett sjukhusbesök, som vanligt.. Idag blir det i dubbel-
bemärkelse så hela förmiddagen kommer spenderas där. Resten
av dagen är oplanerad. I övrigt ska jag försöka städa lägenheten
och bära upp saker i förrådet under veckan.
Har ni några planer för veckan?
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

Mums så gott det där såg ut!<3

2017-05-15 @ 12:49:03
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: J

Vad gott!!

2017-05-15 @ 12:59:04
URL: http://lessonoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0