Torsdag

 
Vanligtvis brukar jag vara en morgonmänniska och inte ha några
problem att kliva upp tidigt, men idag alltså.. Herregud! Det var
typ omöjligt att ta sig upp ur sängen, var så trött. Just nu sitter
jag i köket med mamma och försöker vakna till liv med hjälp av
kaffe innan vi ska köra till sjukhuset. Förhoppningsvis tar sjukhus-
besöket inte så länge. Sen väntar frukost, ett gympass och en
lugn hemmadag när mamma har åkt hem. Ikväll är bästa tv-
kvällen med Halvåtta hos mig, Tunnelbanan och Gåsmamman 2,
wiie älskar de programmen så torsdagskvällen är räddad!

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Det brukar faktiskt jag också , håret håller sig mycket finare och bättre då sen undviker jag ofta plattång , hårblås osv , ja helt enkelt sånt som sliter på håret. När jag jobbar så måste jag alltid ha uppsatt hår ändå vilket gör att man kan lägga plattången på hyllan. Tur att du inte halkade i alla fall.Ja det var till Grekland jag skulle åka ser så mycket fram emot det!!

2017-03-30 @ 09:47:13
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: Hanna

Hehe kul att du tycker de :d ja ska försöka skriva så mycket jag kan! Så man får följa allt tills de är dags :D

2017-03-30 @ 11:05:38
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en mysig torsdag. Själv är jag sjuk men hushållssysslor så som tvättat har jag fixat med och sedan ska jag tråkigt nog på kurs med arbetet. Hoppas att jag orkar det. Jag ska inte jobba efteråt så det är skönt <3

Sv; ja, det är verkligen synd. Jag hade hoppats på att vara frisk, för tro mig vad jag kände mig frisk till och med dagen innan. Hade ALDRIG kunnat ana att febern smög sig på mig. Riktigt trist, men det gick bra med att ta några ipren och bara försöka tänka positivt. För trotts sjukdom hade vi det hur mysigt & hur trevligt i London som helst! :D

Haha, jag är aldrig full så jag vet inte. Men jag kan absolut dansa tillsammans med min älskade pojkvän eller en vän. Men till exempel på krogen tycker jag bara att det är obehagligt för att då ska fler dansa med mig. Till exempel på en vanligt krogbesök så var det en man i 30 års åldern som började dra i mig, så att jag inte skulle dansa med Niclas. Han blev faktiskt svartsjuk, den här konstiga mannen, och bokstavligen började trycka bort Niclas för att försöka dansa med mig. Så att Niclas och hans tre vänner fick dra bort mig och trycka undan idioten. Sådant är obehagligt och får mig att inte direkt vilja upp på dansgolvet xD

Ja, men det är ju inte så farligt. 40 minuter just nu för att ha en bra relation, är super bra. Vi har min moster och kusiner på 40 minuters avstånd, I just love it! :D
Men ändå skönt att hon snart flyttar till Kalix!

2017-03-30 @ 11:15:00
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: J

Kaffe is life haha

2017-03-30 @ 14:38:12
URL: http://lessonoflife.blogg.se
Postat av: Caroline

Mysig dag och kväll!

Jag är extremt morgontrött och känner mig som en zombie varje veckodag när klockan ringer 6.18. Fy! Var morgontrött när jag var runt 20 sen hände något xD

2017-03-30 @ 20:43:05
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: NICOLE

Tufft när en såå fruktansvärt trött.. det var jag med imorse haha, har inte sovit så värst faktiskt. Brukar alltid sova gott men Henrik har typ feber och har varit värsta elementet och så var jag oroad över skolan och den här dagen :) Men det har ju gått bra ändå :D Snart sovdags igen ;)
SV: kul att du tyckte att tipsen var bra :D haha jaa almanackan alltså, en riktigt bra grej! Har kluddrat så mycket i min men den har verkligen hjälpt :) . Min gårdag var också bra :) Jobbade och pluggade och tränade :) Haha jaa men jag är likadan och slänger ner mer godsaker i :) Jag har inte ätit godis på flera veckor nu men jag köpte lite till familjen (eller ja syskonen som äter haha) som kommer i helgen men det slank faktiskt ner någon chokladbit i min mage.. haha. Men det får det vara värt, ingen ångest ;) . Haha alltså det blev så dumt! Men jag hade frisörtid 9.30 och skulle börja jobba 11 men de sa att det var ok att jag kom ca 11.30. Då sa frisören att jag skulle vara klar 12.30 och jag tyckte det var för lång tid, för att inte jobba liksom.. så vi skjöt på det och tar det på måndag :) Har liksom oroat mig hela natten för att jag inte skulle hinna till jobbet och så där ;D Arbetsmoralen är det inget fel på ;D Haha.

2017-03-30 @ 21:02:39
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0