Flyttar

Nu ska jag avslöja en väldigt rolig nyhet för er! 
Ni minns kanske att jag och mamma var på "missions"
(uppdrag) för två veckor sedan när hon var här hos mig?
De närmsta vet vad det var för något och nu tänkte jag avslöja
det även för er. Vi var och tittade på tre olika lägenheter till
mamma som hon blivit erbjuden här i Kalix. Den ena lägenheten
fastnade vi verkligen för och hon tackade ja till den.


I fredags när mamma var här så ringde hyresvärden och sa
att hon fått lägenheten. Wiiiie! Nu är alla kontrakt påskrivna
osv så den 1 juni går flyttlasset för mamma och hon blir Kalixbo.
Det ska bli så himla kul för detta är något som vi pratat om
väldigt länge och nu äntligen blir det av. Woho så spännande
och skoj! Vi kommer bo cirka 7-10 minuters gångavstånd
ifrån varandra, superbra ju! Här nedan ser ni lite "Grattis till
nya hemmet"-presenter som jag köpte åt henne i fredags
efter att vi fått beskedet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Åå men vad roligt! Kan tänka mig att det blir skönt :D

2017-03-21 @ 20:38:10
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Frida

Härligt! och vad kul för dig och din mamma! Jag skulle också vilja bo med nära gångavstånd med min mamma, men vi bor i helt olika länder så vi har flygavstånd till varandra istället :P
ååh vad god den där chokladen ser ut, inte testat ännu.

2017-03-21 @ 21:42:30
URL: http://nouw.com/frda
Postat av: Sara

Vad kul! Grattis till lägenheten

2017-03-22 @ 09:02:50
URL: http://nouw.com/sarastorback

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0