5 saker

Fem saker jag gillar...
 
att göra:
- Gymma. Det bästa som finns!
- Vara med R.
- Mysa med Diesel.
- Gå ut på restaurang och äta.
- Åka bil.

 
att äta:
- Choklad.
- Kinamat.
- Kex & ost.
- Fruktsallad.
- Äggmacka.

att spendera pengar på:
- Träningskläder.
- Kosttillskott som proteinpulver, aminosyror, bars, PWO osv.
- Diesel.
- Mat.
- Inredning.

med mig själv:
- Att jag är ordningssam och strukturerad.
- Att jag är stark och inte ger upp trots min psykisk ohälsa,
mediciner som fått mig att må skitdåligt och alla läkarbesök.
- Min hårfärg. Älskar rött hår!
- Att jag försöker genomföra utmaningar i vardagen, tillexempel
handla på "otrygga" tider, laga mat 1 gång i veckan osv. Ibland
går det, ibland inte men jag försöka i alla fall de veckor som
jag känner mig starkare.
- Att jag byggt mer ryggmuskler och biceps. I like!

 
med att blogga:
- Att kunna gå tillbaka i arkivet och läsa. Så mycket minnen!
- Man lär känna mycket folk som man skriver med.
- Att jag fått fina vänner för livet genom bloggandet.
- Kul att få ta del av andras liv, tips etcetera.
- Kommentarerna.

med sommaren:
- Solen. Underbart att sola, vara i värmen och bli brun.
- Att besöka marknader. Så roligt!
- Grillad mat.
- Att kunna gå runt i linne och shorts utan att frysa.
- Det är olika tillställningar såsom konserter, marknader
etcetera. Roligt att det händer något.

 
just nu:
- Att mamma har flyttat till Kalix. Så kul!
- Det är ljust ute i princip dygnet runt.
- Jag har något att se framemot i sommar, whoop whoop.
- Sitta ute på balkongen och "filosofera" med en mugg kaffe.
- Att jag snart får parkeringsplatsen just utanför huset istället
för vid grannhuset. Ska bli så skönt!

hela tiden:
- Gymmet. Det finns inget bättre ställe att vara på än gymmet.
Oavsett vilken känsla jag har inom mig (ångest, agression,
glädje eller vad som) så är gymmet terapi och ett favoritställe
för mig. Stort plus för den sociala biten, att prata och trivas
med både gymvänner och personalen.
- Choklad. Har älskat det sedan barnsben och kommer antagligen
älska det resten av livet också.
- Silver.
- Diesel. ♥
- Min bil.
 
 

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Har också börjat dricka nocco!:D

Sv: Förlåt för jätte sent svar!:D
Ja, jag har gjort en till tatuering, den är utsidan av vänster fotled!:D

2017-06-10 @ 18:16:02
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att det är såååå kul att gå tillbaka i arkivet och läsa. Jag tycker också att du och jag är så starka som bara fortsätter och fortsätter med läxorna och utsätter oss för det ångestladdade <3

2017-06-10 @ 18:44:30
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Underbar lista med fem saker du tycker om osv osv :D

Sv; ja, det är tufft. Det är andra gången det blir sådär för mig. Och även på en lördag. Så himla trist! Men nu är jag ledig i typ tre helger i sträck och den helg jag arbetar är det endast söndagen :D

Ja, okej. Underbart att de snart släpper nytt album (om det inte redan gjort det?) och att de sedan eventuellt åker på Europa turne. Själv ska jag och pojkvännen min se på Takida under sommaren och sedan så ska vi eventuellt se Skorpion i vinter och gå på någon Rock konsert i oktober. För att aldrig ha varit på en riktig konsert förut, är det verkligen fullt upp i år :'D

Jo, det är i och för sig sant. Men det är aldrig kul då man är hyper eller manisk bara för att få må bra :( men ja hoppas sedan i juli att det är bra sedan då fulldosen sätts in :)

Tack! Hoppas du också får en fin söndag :)

2017-06-10 @ 21:10:00
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så rolig lista!!

2017-06-10 @ 23:02:48
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Hanna

Roligt att läsa :D

2017-06-11 @ 09:32:55
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Caroline

Åh så härligt att läsa :D

2017-06-11 @ 13:17:12
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Boel

Kul lista :)

2017-06-11 @ 18:33:59
URL: http://livetsmix.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0