Nyårsdagen

 
Godmorgon första dagen på det nya året, 2017!
Igår var det en lugn och mysig nyårsafton här hemma
tillsammans med mamma. Vi åt smörgåstårta, spelade
bingolotto (och jag vann!), såg Sällskapsresan och tittade
på fyrverkerier från balkongen. Var sjukt trött hela kvällen
och somnade redan efter tolvslaget när fyrverkerierna var över.


2017's första dag kommer vara relativt lugn, jag har inga
särskilda planer för dagen. Första kaffemuggen är svept och
om en stund väntar frukosten. Klockan 12 ska jag köra årets
första gympass, underbart att starta året med det jag älskar!
Ikväll blir det den vanliga traditionen att se Agnetas nyårs-
karameller på tv. Bilder från nyårsafton kommer upp i ett
separat inlägg.
Hade ni en bra nyårsafton?

Kommentarer
Postat av: JoJo

jag ska också försöka komma ihåg att se agnetas nyårskarameller ikväll :)

sv; tack, kul att du gillade bilderna! :) <3 men du är ju också såå himla fin vännen!! :* <3 kul att du ser framemot inlägget sen med mina julklappar. fotade dom idag, så får se sen när inlägget kommer upp :) ja visst var det ett snyggt papper?! :D vet inte vart det kommer ifrån. mammas man hade köpt det och han kom inte ihåg vart han hade köpt det. så typiskt :P

är bra att du försöker träna på att se dina framsteg positivt och inte bara dom negativa sakerna. jag tror att du kommer bli bättre på att se det positiva snart också :) jadu, mitt -16 har varit en berg-och dalbana.. var mycket jobbigt som hände med operationerna angående cellförädringarna, sen även jobbiga saker på det privata planet, med brustet hjärta osv you know.. men hände bra saker också. syrran blev mamma till finaste joline och jag fick åka på mitt livs resa - new york!! <3

kul att du tycker att torrshampoot är bra! :D det är en produkt jag inte klarar mig utan!

ja jag var också ett nummer ifrån en del saker i varje bingospel. b la en bil xD vann ni nåt igår då? har för mig att jag såg nåt på din snap om nån vinst :) det låter som att ni hade ett mysigt nyår du och mamsen! :) och du vet ju vad jag gjorde igår. det berättade jag ju på snap för dig ;P gott nytt år fina du!! :* <3

2017-01-01 @ 12:46:56
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: A M

Ska bli kul att se bilder från din kväll! :D
sv: Då ska jag kika in, spännande! Tack detsamma!

2017-01-01 @ 14:59:32
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: jora helt okej gjorde inget speciellt haha dd? :)

2017-01-01 @ 15:07:23
URL: http://nouw.com/lifeandtv

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0