Augusti-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Jag har rensat bland saker, så skönt att få gjort det!
- Jag har vunnit två tävlingar, wiie!
- Gymmandet har gått väldigt bra.

 
2. Vad har varit det bästa denna månad?
Ett extremt roligt besked som jag fick i början av månaden.
Vad det är kommer jag dock inte ännu avslöja.


3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Vädret. Det känns som att det har varit mulet och regnat
mycket denna månad.. Men även mitt mående på sätt och
vis, det har växlat så jäkla mycket..


4. Bästa köpet denna månad?
Inredningssaker på IKEA. Så kul med nya heminrednings-
saker!


5. Vilken är den mest spelade låten hos dig denna månad?
Oj det är flera stycken, men jag får nog säga Luis Fonsi feat
Justin Bieber - Despacito.

 
6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Åka till Luleå. Har tänkt göra det hela sommaren men det har
inte ännu blivit av.


7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
R's thaigryta helt klart, så jäkla god!
 
 
8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Filmer har jag inte sett på flera månader, men serier är
The big bang theoy (som alltid!), Criminal Minds, How to get
away with murder, Bones, Orange is the new black osv.


9. Bästa låten denna månad?
Jag älskar ju Imany - Don't be so shy sedan långt tillbaka,
den kan jag höra om och om igen.
 
 

10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

Mysmorgnar hos mig ser ofta ut såhär. ↑

 R överraskade mig en dag med godis, rosor, glass & färgpennor.
Finaste pojkvännen! ♥

 Många dagar har spenderats på gymmet, bästa platsen!

 Jag & hjärtat tog en tripp till IKEA för att handla och då passade
vi på att äta deras brunch, yum!

Lillhjärtat älskar att hoppa in i påsar/väskor och sitta eller ligga där i. ♥
 
 Besökt tatueraren. Denna gång för att R
skulle göra ytterligare en tatuering.


Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Vill typ inte lämna denna månaden! Hatar kyla och regn men hoppas värmen håller i sig ett tag till :)

2017-08-31 @ 14:12:57
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så kul att läsa!<3

2017-08-31 @ 15:16:42
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: NICOLE

Kul med glada besked och att du har rensat mycket den här månaden :) Det är såå himla skönt, samtidigt som det kan ge lite extra klirr i kassan med :D SV: tack vad kul att du tycker det! =) Det var en såå härlig resa. Jo campingen är bra på Ullared. Nu har jag testat både hotell, stuga och nu tält :D Idag har vi åkt till Närke för att hänga med familjerna nu i helgen. Blir en riktig myshelg! Har dock en uppgift som hänger över mig som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med :(( känns jobbigt, men tänker att jag tar tag i det ikväll/på måndag. Hinner ju gott ändå =) Men det är jobbigt att det kommer nu redan, så pass nära inpå att vi börjat.. Vad har du själv hittat på? =)

2017-08-31 @ 19:46:54
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: elin

Åh vilken rolig lista!<3

2017-08-31 @ 20:34:10
URL: http://nouw.com/johnssons
Postat av: Gabriella

Åh så roligt att läsa!!

2017-08-31 @ 20:52:37
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: MALIN

Vilken härlig lista :) Kul att läsa! Kram

2017-08-31 @ 22:45:16
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0