Rävgift

Senaste dagarna har mitt mående verkligen varit H E M S K T!
Under helgen kändes det som att måendet vände till det bättre
och jag kände mig lite hoppfull, men över en natt förändrades
det helt. Den här veckan har jag varit helt borta, jag lever i en
dimma. Gör saker och ser saker men samtidigt så ser jag inte
och är inte medveten om vad jag gör eller säger. Otäckt! Det
kopplar inte alls mellan hjärna och kropp, vilket är väldigt läskigt
och oerhört jobbigt när kroppens olika delar inte synkar med
varann. Såhär var det när jag åt Mirtazapin och nu är det
samma visa. Folk som har ätit denna medicin säger att det är
ett riktigt rävgift och jag kan bara hålla med! Hemska tabletter.
 

Detta hemska mående har gjort att jag spenderat i princip hela
veckan sovandes i sängen. Iförrgår var jag vaken 6 timmar av
24, och de vakna timmarna var jag inte ett dugg vaken i huvudet.
Kan inte må såhär längre, det gör ju min psykiska ohälsa ännu
värre.. Så har nyss ringt mottagningen och får minska dosen
framtill onsdagens läkarbesök. Hoppas det blir bättre nu då.
Solen skiner ute men på grund av detta jäkla rävgift mår jag
sämst och får spendera ännu en dag liggande i sängen..
 
 

Kommentarer
Postat av: carolines

Men fyy.. lät inte kul alls! Krya på dig finis <3

2017-04-28 @ 11:11:59
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: miningalinn

Vad tråkigt att du mått sämre!:( Kram!

2017-04-29 @ 12:24:13
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0