Lördag

 
Underbara lediga helg! Här gjorde jag morgon redan före 08.
Har dragit på mig träningskläder, fixat aminosyrorna och protein-
pulvret samt packat gymväskan - jag är redo för gymmet! Har
träningsvärk efter gårdagens pass så det passar bra att träna
biceps/triceps idag, favoritpasset dessutom. Efter 10 blir jag
upphämtad på gymmet av mamma som kommer hit idag och
hälsar på, kul! Då blir det hem och duscha, göra en mumsig
frukost/brunch och sedan ska vi besöka affärer. Ikväll väntar
Mello-mys med naturgodis och så ska mamma övernatta här.
Det här blir en bra lördag! Nu ska jag promenera mot gymmet.
Ha det bäst finisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0