Måndag

 
Vill börja med att tacka för era fina och stöttande kommentarer.
All kärlek till er! ♥ Ser att de flesta av er läsare hänger kvar trots
min dåliga uppdatering den senaste veckan. Det uppskattas!


I förmiddags mådde jag bättre och kände mig inte lika trött som
tidigare, så jag provade faktiskt att åka till gymmet. Själva gym-
passet var inget att hurra över.. Jag hade dåligt fokus och sämre
koncentration, samt orkade inte ta i lika mycket som förut så
vikterna var något lägre. Det positiva var att jag tog mig till gymmet
och att det var folktomt där. Jag hoppas bli piggare snart så jag
kan träna på som förut, dagligen och med tyngre vikter. Men just
nu behöver kroppen reparera och återhämta sig, jag måste
acceptera det och lyssna på den. Huvudvärken har trängt sig på
igen och vägrar försvinna, kanske ett tecken på att gymmandet
var för ansträngande? Jag vet inte men jobbigt är det.   Dricker
kaffe i hopp om att piggna till så jag snart orkar göra mat. Sen
ska jag krypa ner i soffan igen och vila framför några avsnitt av
Person of interest.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Vilken kämpe du är. Rara du. <3

2016-06-20 @ 21:16:53
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0