Onsdag

 
Ännu en morgon då jag är helt död och utslagen.. Kroppen väger
bly, ögonen hålls inte öppna för en sekund, jag somnar om hela tiden
och ligger typ handlingsförlamad i sängen. Så jobbigt! Det känns
som att denna utbrändhet är värre än första gången, vilket inte är
omöjligt då det oftast är andra gången som är värre/jobbigare enligt
läkare, studier osv. Igår läste jag föresten ett bra inlägg som var
riktat till anhöriga/vänner/arbetsgivare till oss som har utmattnings-
syndrom. Tänkte publicera inlägget här senare idag så ni också
kan ta det av det.


Nu kom jag ifrån det jag egentligen skulle skriva, haha.. Är sjukt
trött som sagt men efter många om och men och omsomningar
så tog jag mig upp från sängen. Nu ska jag hinka i mig massa
kaffe för att försöka vakna till liv. En oplanerad onsdag är framför
mig och jag tror en stor del av dagen spenderas i soffan. Som
jag mår nu har jag ingen ork till något.
Vad erbjuder onsdagen er?

Kommentarer
Postat av: Elin

åh så söt katt! :)

2016-07-06 @ 17:11:24
URL: http://nouw.com/elinsfoto
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Vad hemskt, jag är också förlamande trött, men inte på grund av sjukdom utan på grund av mens och PMS och så.

Vi köpte fairing complete 3 som alltid, det är det enda proteinpulver jag gillar :) Tyvärr slutade de med min favoritsmak Päron/vanilj. Så nu är det jordgubb, nästa gång blir det väl choklad/jordnöt tror jag. ^^ Bars köpte vi 15 questbar cookies and cream och 15 questbar raspberry white chocolate. Men jag vet inte, gillar dem inte. Jag fick för mig att det var de jag tyckte om, men det kan inte vara det :P

2016-07-07 @ 10:09:18
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0