Söndag

 
Godmorgon i stugan och tredje advent!
Här började morgonen tidigt men mig gör det inget, jag har
myst ner mig i soffan med tända ljus och nybryggt kaffe.
 
 
Hämtade ut min vinst från Djurmagazinet igår och Diesel
älskade verkligen paketet! Det innehöll kattgodis, en spray och
det bästa: en tunnel som han kan leka i. Han älskar den och
busar hela tiden i den, så söt! Fast just nu är han en liten
sjusovare och ligger ännu i sängen och sover, hihi. Jag själv
njuter av lugnet och ljusens sken med kaffekoppen i handen
och musik i högtalarna. Mysmorgon! Om någon timme
kommer mamma hit och hälsar på. Våra planer är att hitta de
sista julklapparna som hon ska handla och sen ska vi laga
kycklingtaco-middag tillsammans. Tror hon sover över till
imorgon, så blir ett mysigt mamma-dotter dygn.
Vad gör ni idag när det är tredje advent?

Kommentarer
Postat av: Linda

Glad tredje advent :-)

2016-12-11 @ 09:28:36
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: NICOLE

Roliga saker ni vann! =) Och vad kul att du får besök av mamma idag!
SV: Ja jag har haft det hur bra som helst verkligen, men det tror jag syns på bilderna/ i inlägget :D Så roligt att träffas för det blir ju inte så ofta då jag bor längre bort nu.
Den blå saken du ser på bilden är en Foreo , typ en ansiktsgrej som tar bort 99,5 % smuts i ansiktet. Letade efter en sådan på H&M i Luleå när du och jag var där om du minns.. Har använt den två ggr nu och den är så skön på ansiktet =)
Kul att du har kontakt med hans mamma. Kul att ni bytt klappar med.Nä men ska jag få ett julkort:D Så roligt. Det är säkert rätt, eller den som står på hitta är rätt i alla fall =)
Jo innerst inne hejade jag väl på Rebecka men jag har inte följt det på så vis att jag var superinsatt eller verkligen hejade på någon, inte så att jag ringde och röstade som när jag var yngre ;) Hade Oskar varit i final däremot hade jag hållt SÅ mycket på han :)

2016-12-11 @ 12:03:38
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Haha, men så söt! Saknar verkligen våra katter emellanåt.

SV: Det är en bostadsrätt men HSB:s lägenheter. Ja, vi har haft alla de stora hyresvärdarna här och ingen har direkt varit bra. Vissa är bättre på en sak, andra en annan men ingen är liksom jättebra.

2016-12-11 @ 13:24:25
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: JoJo

vilken mysig söndag du och din mamma ska ha! :D

sv; ja får se när jag orkar lägga in bilderna i bloggen bara. känner att energin är på noll nu som jag skrev på snap. orkar knappt nånting känner jag :( hihi ja, det kommer bli samma placering typ på tattoon som på bilden jag skickade till dig. längtar så tills dom sitter där. har velat ha dom i två år nu typ xD förstår att du är sugen på att göra en ny du också. det är ju så beroendeframkallande ^^

ja det är några år jag också har bloggat xD haha! jag bloggade innan på devote men med samma nick som här. vi pratade ju där innan jag bytte hit till nouw ^^

nej jag har inte kollat upp min hosta hos läkaren. får göra det om det inte ger sig. pratade med mamma om det igår att blir jag inte bättre snart så kanske jag borde vända mig till läkaren. :/ känner att hostan sitter i lungorna än och är så irriterande. är trött på att hosta nu. är såå jävla jobbigt!! :( hade det varit en ytlig rethosta så hade jag tränat, men nu är det bäst att låta bli så jag inte åker på lunginflammation också eller nå annat ;o blir så avis på dig när jag ser på snap att du är på gymmet :P haha!

hur har helgen varit gumman? :) <3

2016-12-11 @ 14:28:18
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad mysigt. Också haft en mysig mamma och dotter dag idag :D
Och härligt med en sådan present som uppskattas så av sin katt. Kul att du också blev vinnaren! :D

Sv; jag har fått veta beskedet. Och beskedet kommer ut under nästa vecka! Eventuella andra besked kommer också ;)

Jag med!! Jag har sätt potential i Liam ända sedan Quincy the 3 åkte hem till honom. Helt underbar röst! Han ser väldigt busig ut också, hihi ^^,

Jaså! Mysigt och mycket inplanerat med bakandet, hihi ;)
Själv har jag som sagt inte hunnit baka någonting och ännu vet jag inte om jag kommer att göra det heller. Men idag ska jag äta mammas bakande lussebullar, chokladsnittar osv osv :D så gott till tredje advent!

Jaså okej, nej då är det nog ingen film för dig. Men den var faktiskt oerhört bra :D
Ja, hoppas du får med någon på Hundraettåringen och hoppas jag får med min pojkvän, mina föräldrar och eventuellt min mormor som ska vara med och se på filmen! :D

2016-12-11 @ 15:34:46
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0