Måndag

Bild från igårkväll när Diesel sov mot mitt bröst.
 
 
Måndag, en ny vecka har startat och idag börjar många ett nytt
kapitel i sitt liv - universitetsutbildningarna drar igång. Jag minns
själv hur det var hösten 2010 när jag började socionomprogrammet.
Hely galet att det redan är 6 år sedan, haha.


Igårkväll var jag verkligen helt slut och så galet trött så redan
klockan 21 var jag i säng. Slocknade på en gång tack vare sömn-
tabletten och fick mig 11 timmars sömn. Härligt! Kände mig pigg
när jag vaknade, en så skön känsla. Har haft terapi på gymmet
en stund och nu ska jag ringa ett samtal innan det är frukostdags.
Senare idag måste jag ta itu med packningen och utöver det ska
jag se ett avsnitt av serien Follow the money, ha myskväll och gå
på hundpromenad. Myspys!
Hur ser era måndagsplaner ut?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni är så söta så!!

2016-08-30 @ 10:52:38
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0