Lördag

Arkivbild från en tidigare brunch på IKEA.

 
Vaknade upp här hos mamma strax före 08 och har fått i mig lite
kaffe. Behöver lite koffein i systemet för att bli någorlunda människa.
Strax ska vi sätta oss i bilen och åka mot Haparanda för en brunch
på IKEA. Mamma gav förslaget förra helgen när hon hälsade på
hos mig och jag nappade direkt! Älskar IKEAS brunch! Får se
om vi handlar något där också, beror på hur jag mår och om det
är mycket folk. Om det blir något köp så blir det eventuellt någon
förvaringslåda till min byrå (som inte ännu är ihopmonterad ).
I övrigt bjuder denna lördag på besök hos mommo senare ikväll
tror jag.
Hur ser era planer för denna lördag ut?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Gud så gott det där såg ut då! :D jag älskar mat lite för mycket haha !!
Ja super kul verkligen '

2016-08-13 @ 12:17:06
URL: http://nouw.com/Hannawahlberg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0