Torsdag

 
Oj vilken kanonbra onsdag vi hade igår! Jag shoppade massor,
bland annat nya träningsskor, vita jeans, en tröja, underkläder,
paraply samt hämtade ut proteinpulver från Proteinbolaget.
Sen blev det även avskedsfika på jobbet innan vi åkte hemåt.
 
Idag däremot tänker vi hålla oss hemma större delen av dagen
med undantag för ett besök till ICA och apoteket för att se om
min nya medicin har kommit. Sen ska vi göra smörgåstårta,
och så måste jag fylla i ännu mer papper från Försäkringskassan.
Men innan vi tar tag i dagen ska frukost ätas, det behövs efter mitt
två timmars långa gympass som jag nyss har genomfört.

Kommentarer
Postat av: JoJo

kul att ni hade en sån bra onsdag och shopping är ju aldrig fel ;)

sv; ja min helg var toppenbra verkligen! :)

kul att hon blev glad över presenterna :) vad snällt av dig att hon fick ett presentkort på KappAhl. hoppas att hon hittar nåt där :)

okej, men om den ska smaka frukt mer istället för enegidryck så är den kanske god :) jag kör en som heter c9 som kommer från aloe vera forever. är inne på 4de dagen idag :P haha!

hoppas du har en fin vecka tillsammans med mamsen :) själv så var jag på bio med brorsan i tisdags och idag ska jag hem till honom och kolla på hockey :)

2015-09-24 @ 12:36:33
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Natalie Salazar

lät som en bra onsdag och smörgås tårtan idag låter inte fel :)
usch regn väder, hade hoppats på sol :(

2015-09-24 @ 13:10:08
URL: http://natalies.se/
Postat av: Erika

Vad härligt med massa shopping, det ska jag också göra fast imorgon :)

2015-09-24 @ 18:13:27
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0