Måndag

 
En ny vecka är här och vi kickar igång den riktigt tidigt denna morgon.
Måste få i mig kaffe och lite frukost så jag piggnar till för just nu är jag
en zombie, haha. Vid 08-tiden ska vi bege oss till resecentrum för
idag väntar en heldag i Göteborg, wiie! Det ska bli riktigt roligt och
vi lär nog skratta en del när vi virrar runt för jag har bara varit i Göteborg
två gånger innan så något lokalsinne finns inte, haha! Det första jag
ska göra är att ta en kaffe på Centralstationen innan vi börjar shoppa i
stan, måste ju ladda upp ordentligt med koffein, haha.
Hoppas ni får en bra måndag för det ska jag ha i Götet!

Kommentarer
Postat av: Boel

Hoppas du får en underbar dag!

2015-09-28 @ 11:14:47
URL: http://musicwithboelish.blogg.se
Postat av: JoJo

så fin du är! ha så kul i götet nu! :D

sv; ja jag älskar ju smink som du kanske har märkt. kan köpa hur mycket som helst. haha xD åh kul att du också har fastnat för det pudret från Isadora :D jag har också använt det i stort sett alla år :D oj, tråkigt att din hy inte mår bra av puder eller Foundation. :/

haha ja det är supersvårt att komma hem tomhänt x'D #shopaholic. ååh jag är så avis på dig. vill också åka till götet och shoppa! :D jag köpte en bomberjacka, en t-shirt med batmantryck, underkläder och en rengöringsspray till mina sminkborstar. sminket på bilderna shoppade jag i början på månanden har jag för mig att det var :P

ja det var en bra lördag! :D låter som att du också hade en bra lördag. mysigt med bingolotto. blev det nån vinst? :D

2015-09-28 @ 11:50:48
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Johannas Rockabilly

Åh hoppas ni får en fin dag i vår härliga stad! Tur ni har med vädret också, kallt men strålande sol! :D

2015-09-28 @ 12:17:20
URL: http://johannasrockabilly.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0