Semester

Bild från förra sommaren när jag,
J & Diesel flög upp till norr.
 

Whoop whoop, semestern är äntligen här!! Flexade ut från
jobbet vid 14 för att jag skulle hinna hem och ordna det sista
innan vi åkte iväg. Nu sitter vi på Landvetter flygplats och har lämnat
in bagaget, checkat in oss och hämtat Diesels biljett. Ska fördriva
lite tid i Victorias secret-butiken och taxfreen innan det är dags att
boarda planet. 19.15 flyger vi mot norrbotten med en mellanlandning
i Stockholm. Vid 22 beräknas vi landa i Luleå och vid midnatt är vi
hemma hos mamma. Längtar!!

Jag har inget internet hos mamma men ni kommer få tidsinställda
inlägg och jag ska försöka blogga via mobilen ibland. Men eftersom
jag har inte träffat släkten på 7 månader så vill jag ta igen tid med
dem och umgås, så det blir inte flera inlägg per dag.
Hoppas ni får en bra semester för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: miningalinn

så skönt att komma hem!(: hoppas ni får det bra!(:

2015-07-04 @ 13:23:56
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0