Söndag

Nu är juldagarna över och förhoppningsvis är även magsjukan det.
Mådde bättre igårkväll men vågar inte ta ut något i förskott så det
blir att ta det lugnt i soffan även idag. Var ut en sväng under
morgonen eftersom jag inte har kunnat vara ute sen den 23:e vilket
är fyra dagar sen.. Möttes av väldans massa snö som kommit
under natten, mysigt men kallt!



Nu är det snart frukostdags och sen ska jag passa på att måla i min
nya mindfulness-målarbok. Det är en målarbok för vuxna kan man
säga. Tycker det är avslappnande att sitta och måla. Det är väldigt
fina mönster i denna målarbok så något motiv kommer jag rama in
sen när jag färglagt färdigt.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja den var riktigt bra.
Ja men jag blev törstig inatt efter allt saltande.
Okej det ska jsg testa nästa gång jag är på bio

Okej hoppas den är försvunnen

2015-12-27 @ 10:46:08
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0