Utmaning

I slutet av mars blev jag utmanad av Caroline att besvara fem
frågor för att sedan hitta på fem nya frågor och be fem personer
besvara dem.
 
Frågorna från Caroline som jag ska besvara:
1. Bästa resan du har gjort?
Det är weekendresan sommaren 2013 tillsammans med J till
Göteborg och Ullared. Spenderade en hel dag på Liseberg och sen
på kvällen åkte vi till Ullared där vi hade bokat en stuga över natten.
Hade det jättemysigt och dagen efter shoppade vi massor på Gekås
innan vi åkte hem.

 

2. Bästa minnet du har respektive sämsta minnet du har?
Det bästa minnet är helt klart när jag tog studenten och socionom-
examen. Kommer aldrig glömma de stunderna! Det sämsta minnet
är bland annat farmors bortgång och en hemsk helg i februari..

 

3. Vem är din förebild och varför är just denna det? Har du
ingen
så varför inte?
Jag har många förebilder men inom olika "områden" som tillexempel
hälsa/träning, kläder och inredning. Men förebilder innan hälsa/träning
är bland annat Julia för att hon är målmedveten och ger inte upp, jag
tycker det är kul att följa hennes resa och blir alltid taggad att träna
när jag läser hennes blogg/ser hennes instagram.

4. Är du nöjd med ditt namn eller skulle du helst utav allt vilja
heta
något annat, vad isånnafall?
Nu är jag nöjd med Mia, det är lätt att uttala och kort. Förut ville jag
dock ha mitt mellannamn (Johanna) som tilltalsnamn.

5. Vad är din favorit outfit och varför?
Jag gillar att ha ett par tightare jeans, ett mönstrat/färgat linne
och en svart skjorta eller cardigan över. Till det har jag ett silver
halsband och ett silver armband.

 

Jag utmanar Nicole, Elin, Petra, Patricia och Erika att
besvara följande fem frågor:

1. Vad gör du helst en ledig dag?
2. Om du ska bjuda någon på en tre rätters-meny, vilka rätter skulle
du laga då?
3. Vad har du för utbildning och är du nöjd med det valet?
4. Har du några planer för sommaren?
5. Vilka är dina favoritchips?


Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådant här är så kul att läsa! Tack för utmaningen, har fått någon mer så ska se om jag gör dem sedan:) Gillar ju sådant här haha.

Okej, så kommer du spendera hela din semester uppe i landet då?

Nej, jag har haft en skitvecka än så länge rent ut sagt. Vädret är ju underbart, men jag är sjuk och kan varken träna eller njuta av solen:( Hoppas du har det bättre.

kramar

2015-04-22 @ 14:55:47
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: blondinas

Ullared e ascoolt å shoppa på ju hahah :P Hur mår du då? :)

Nja he e int svansarna som e farligt då ere nog tänderna som e läskiga men våra bits inte, de är världens goaste å snällaste :D he e som hundar typ :P

2015-04-22 @ 15:49:19
URL: http://fames.se/blondinas
Postat av: MALIN

Kul grej :) Och kul att läsa dina svar! Kram

2015-04-22 @ 16:10:38
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: Erika

Tack så mycket för att du utmanade mig, men jag får snällt tacka nej då jag inte är mycket för att själv göra listor ^^

sv. Ja, Cinnamon buns är ganska söt men väldigt god ändå, jag delade ju med min fästman :)

2015-04-22 @ 16:46:38
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

kul attläsa

2015-04-22 @ 16:46:56
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Moa Persson

åh ullared<3

2015-04-22 @ 17:26:42
URL: http://photomp.blogg.se/
Postat av: JoJo

roligt att läsa! :D ska också göra den utmaningen nån dag, blev nämligen också utmanad av henne ^^

sv; bara ärlig ju! :D <3 jag är ju som sagt inte så bra på att äta frukost på mornarna xD men hotellfrukost är lätt den bästa frukosten ;)

ja run all night var riktigt bra! :) du måste försöka ta och se den ^^ tråkigt att ingen av dina tjejkompisar gillar såna filmer :( ja både neeson och kinnaman är ju bra skådisar! :D haha ja, kinnaman är ju sååå jävla snygg *.*

ja jag försöker vara duktig i alla fall. jag måste det för min skull :P haha! men jag tycker att det är kul att träna så känns ju inte så jättejobbigt direkt :) du är duktig som tränar så mycket som du gör! :D ja jag såg på insta att du hade tagit nytt pb i benpress! GRATTIS till det! :D

hoppas att du har en fin vecka! :D

2015-04-22 @ 20:10:53
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: miningalinn

Vilken roligt lista!(:

2015-04-22 @ 22:43:54
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0