Dag 322 på årsutmaningen

Dag 322: Har du någon regel om när onyttiga godsaker
är tillåtet och inte?
Jag försöker hålla mig till att äta onyttigt en gång i veckan,
oftast fredagkväll eller lördag. Men ibland går det inte så bra
utan ibland slinker det ner en godisbit eller två även under
vardagarna. Men vad gör det egentligen om hundra år?
Lev och var glad! Jag försöker ha en balans och äter nyttigt
till 90 %, tränar sex dagar i veckan och äter något onyttigt
som godis eller fika under helgen. Men ibland blir det som
sagt även under vardagarna och det gör ingenting. Ät när
du är sugen!
 
 

Kommentarer
Postat av: carolines ♥

Så rätt! Man ska inte förbjuda sig för mycket tycker jag, man måste ju fortfarande leva! :) SV: Ja men precis och det var SÅ välbehövligt för vilken ny energi jag fått! Behövde verkligen en helg då jag kopplade bort allt :) Så himla skönt! Hade du en mysig helg med pojkvännen? =) Aa vad jobbigt. Det är väl nackdelen med jobb, alla tidiga mornar! Jag har ju turen som pluggar så jag får ju i princip gå upp när jag vill men jag föredrar ändå att gå upp tidigt. Jag gick liksom upp 7 idag hehe :)

2014-11-18 @ 15:08:16
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det låter som en sund inställning Mia♥

2014-11-18 @ 15:15:00
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Petra

hoppas du får en mysig kväll

2014-11-18 @ 17:51:56
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: NICOLE

Ja man ska inte ha så höga krav på sig, det mår ingen bra av :) Äta med måtta, träna med måtta. Då blir det bra =)

SV Det gör du rätt i tycker jag :)
Jag har egentligen många halsdukar men ingen som är "tjusig" som de på fotot :) Så ska nog slå till på den vita, då min nya jacka är mörkt blå :)
Ja det är verkligen hur mysigt som helst, vi har alltid ljust tända överallt :) Åh förstår att du måste vakta ljusen, eller din lilla sötnos :)

2014-11-18 @ 19:28:34
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: NICOLE

SV: Haha gullen :)
Det förstår jag att man blir.

Henrik kom just hem (han jobbade skift inatt och så har han fixat vinterdäck), Nu blir det mest ta det lugnt faktiskt :) Ska plugga lite, se tv och så :) dudå? :) Ser du hollywoodfruar? :)

2014-11-18 @ 19:52:10
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Lilla Malin

Jag håller med! Det kommer nog dock bli lite mer strikt här när vi får barn. Eller vi kommer att försöka i alla fall ;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0