Dag 320 på årsutmaningen

Dag 320: 5 saker din partner kan göra för att göra dig glad.
Det finns många saker som min partner kan göra för att få mig
glad och på bra humör, tillexempel:

 
- Överraska med någon liten present. Det är alltid kul!

- Ge en stor mysig kram och hålla om mig länge. Det är så
mysigt och vips så är jag glad igen.

- Ringa och prata en stund. Alltid härligt att få höra J's röst,
då blir jag på bra humör.

- Skriva ett fint sms. Ett litet fint sms kan göra hela min dag,
några få ord/textrader kan göra väldigt mycket!

- Ta med mig på bio eller restaurangbesök, alltid lika mysigt.

 

Kommentarer
Postat av: Liborius

många mysiga saker där:)

2014-11-16 @ 18:50:07
URL: http://liborius.se
Postat av: Clin

Det är ofta det där lilla extra som gör en så glad =) Som du skriver, ett sms, kan räcka hela dagen.

Vår helg var ganska så lugn. Var hos tandläkaren igår och sen ute och åt. Vad har ni gjort mer än varit på julmarknad? =)

2014-11-16 @ 21:45:58
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV: Det var jättegott :) SKulle gärna velat haft frukter till men på en lördag är det rätt utplockat ;) Om man inte vill ha besprutade saker :)
Jo jag tror jag såg den :) Vad kul att han blev glad! Allt känns ju lite bättre då :D

Gillar också norsk skogskatt, men jag vill ha en jättelurvig liten söte :D

Det är ju bra! Kan tänka mig att det var hur mysigt som helst :) Gillar också sånt där, så himla mysigt!
Japp vi ska till en i Linköping och så är det även en här i stan som är jättemysig och gemytlig :) Den får man inte missa!

Hoppas du får en bra start på veckan imorgon :D

2014-11-16 @ 22:16:52
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0