Torsdag

 
Idag blev det inte lika lång sovmorgon som igår, har inte tid med
det idag, haha. Har fått i mig frukost och snart ska jag hoppa
in i duschen. Sedan är det fix som gäller innan jag åker in till
sjukhuset. Suprise va?! Såå jäkla less den här utredningen,
den tar ju aldrig slut! Idag ska jag lämna en jäkla massa
blodprover igen. Tror det var sex eller sju olika som skulle tas,
usch! Efter sjukhuset ska jag ta mig ner på stan för att möta
upp mamma och moster vid busstationen klockan 15. Kul!
Denna torsdag för med sig både tråkigheter men även roligheter
så jag tror den kommer bli rätt bra!

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vad är det för utredning? :/

2014-01-16 @ 11:08:00
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Skönt att träna tidigt ju, då vaknar man till och har hela dan framför sig. haha :)

2014-01-16 @ 13:13:50
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0