Fredag

 
Igårkväll var det en riktig myskväll, såg The big bang theory och
pratade i två timmar med J. Somnade gott vid 23-tiden och vaknade
upp vid 08-tiden. Sjukt trött men det var bara att kliva upp, jag och
mamma har fullt upp denna dag. Allting ska förberedas och ordnas inför
morgondagens examensfest. Så kul! Mamma förbereder grönsaker
och jag ska göra två cheesecakes, hoppas de blir goda. Nu vet ni
vad jag ska göra idag, tur att jag är inomhus hela dagen då det är
nästan -15 grader ute.

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

The Big Bang Theory är så roligt:)

Att hitta lär man sig med tiden. Jag kan inte Borås alls, hittar till typ Knalleland och Djurparken haha:) Men jag hittar ju knappt i min egen ficka så ja;) Fast det blir kanske en annan grej när man bo i staden, men jag hittar inte mycket här i Göteborg heller.

2014-01-24 @ 09:23:47
URL: http://sessie.se
Postat av: NICOLE

Yeay vad kul ;D

SV Haha genom fb faktiskt :) Han är 1 år äldre än mig så vi gick inte på samma skola då :)

Men åh så dålig stil! :( Så får det ju inte vara. Kanske därför du går upp vid 7 hahah! :D Trevlig helg!

2014-01-24 @ 18:00:24
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0