Tisdag

 
Vilken stressig gårdag på jobbet jag hade, puh! Hade tänkt varva
ner hemma men på jobbet blev jag sugen att gymma - och så blev
det! Var riktigt nöjd med passet, fick ihop 8 km på löpbandet och
1,5 km rodd. Sedan fick jag se mitt älskade Ullared, det var ju
säsongspremiär, hihi.

Nu har jag precis fått i mig äggmackor och te, passade perfekt då
jag känner mig frusen. Ska fixa till mig och sedan promenera iväg
mot jobbet. Idag blir det en minst lika stressig arbetsdag som igår
om inte värre också.. Ska hinna med möte, samråd, hembesök och
ringa viktiga telefonsamtal. Har två riktigt pressade veckor framför mig..
Längtar tills jag tagit mig förbi dem och det förhoppningsvis lugnar ner
sig litegrann.

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, nu bor du ju så när Ullared så du kanske kommer börja tröttna på det;)

2014-04-08 @ 11:56:40
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0