Sommartorsdagar

Åh, torsdagskvällarna under sommaren är räddade! Här i Borås
har de "Sommartorsdagar" vilket innebär att under varje sommar är
det aktiviteter på torsdagskvällarna inne i stan. Det är artister som
uppträder, affärerna har öppet till klockan 21, restaurangerbjudanden
och så vidare. Dessa sommartorsdagar är helt gratis att gå på eftersom
det är på Stora torget. Förra veckan släpptes programmet för sommaren
och här nedanför ser ni vilka artister som kommer att uppträda.
 
John de Sohn, Agnes, Shirley Clamp och Magnus Carlsson har jag redan
sett live förut så de är inte "nya" för mig. Men både John de Sohn och
Agnes är riktigt grymma live så jag ska absolut försöka gå de två torsdags-
kvällarna. Sen vore det kul att se Ken Ring också, så eventuellt går jag då
också.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Vad roligt!! :D det är ju jätteroligt att de anordnar sådant :)


SV ja det är nervöst haha. vet inte riktigt hur jag ställer mig till socionom nu... hm. Ska tänka lite mera! :) Nu börjar man tvivla om man klarar av saker eller inte.. :/ hah

2014-04-09 @ 20:43:03
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: En plats i solen

Låter trevligt :)

ja några av mina närmsta vänner idag är via bloggen :)

2014-04-09 @ 21:16:45
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

- vad jobbigt för dig, se till att verkligen vila då du får tid :) kramkram

2014-04-09 @ 21:31:00
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0