Questbar

Ingen har väl undgått snacket om Questbar? Den populära proteinbaren
som sägs vara väldigt god. Jag har alltid velat testa en questbar men har
inte velat beställa från nätet eftersom det blir väldigt dyrt då det går frakt.
Men för två-tre veckor sedan såg jag att Gymgrossisten här i stan säljer
dessa barer. Så under en lunchrast förra veckan gick jag och en kollega
till butiken och det var som att komma till himlen, haha. Där fanns varje
smak av Questbarerna så hade galet svårt att bestämma mig för vilken
som skulle få följa med hem. Tillslut kom jag ut ur butiken med
Chocolate chip cookie dough och Double chocolate chunk. Har inte ännu
smakat dem men jag hoppas att de är goda då jag har hört väldigt mycket
positivt om dem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

De där ser riktigt smarriga ut :)

2014-04-30 @ 19:30:46
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: ADARAS Blogazine

Vill testa :D

2014-05-02 @ 02:31:18
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0