Onsdag

 
Som ni kanske har märkt så har jag fultl upp med annat än bloggen
just nu. J kom hit i lördags och stannar till imorgon så efter jobbet
vill jag ägna all tid åt honom men det tror jag att ni förstår. Det har
varit en härlig vecka än så länge, vädret är ju helt underbart!
Under helgen strosade vi runt på stan i shorts och linne, åt glass,
fikade och hade det riktigt mysigt i sommarvärmen. Middagarna har
vi ätit ute på balkongen och på kvällarna har vi varit på promenader.
Så himla härligt och väldigt skönt med den här värmen, hihi.

Idag väntar en kort arbetsdag på cirka fem-sex timmar, ska försöka
sluta kring 12.30-tiden. Skönt! Den här valborgsmässoaftonen ska jag
och J spendera här hemma med god mat och något gott att dricka,
sen kanske vi tar oss ner till Annelundsparken där det tydligen är
majbrasa. Tror det blir en toppenbra dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Önskar dig en helt underbar onsdag och Valborg. Kram

2014-04-30 @ 07:25:11
URL: http://www.nattstad.se/JuliaKulikdanielsson

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0