Måndag

 
Helgen har rusat iväg som alltid men en hel del har hunnits med.
I lördags kom min fina J, det var underbart väder så vi strosade runt
på stan, åt glass och myste på. Igår var vi till Knalleland och spanade
in några affärer där, sedan blev det tacomiddag och Bingolotto-spelande
under kvällen. Hihi pensionärsvarning men det är riktigt kul!

Vaknade upp imorse vid 05-tiden och det var inte det lättaste att kliva
upp när jag hade J vid min sida. Hade gärna stannat kvar och sovit vidare,
men jobbet kallar så den lyxen får jag inte. Nu hoppas jag att arbetsdagen
går fort med hembesök, telefonsamtal och utredningar så att jag får komma
hem och umgås med min fina igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0