Fredagsmys

Efter en seg jobbdag då jag frysigt konstant och känt mig mosig så
kände jag mig inte alls sugen på att gymma. Tror jag gjorde ett klokt
val i att stanna hemma och vila istället, ibland behövs det också.
Kvällen har ägnats åt dammtorkning, nagelfix och sedan myste jag
ner mig i soffan med te och en delicatoboll. Myspys! Nu längtar
jag efter att det ska bli morgon så jag får promenera till centralstationen
och möta min fina J. Ska bli så mys att han kommer hit imorgon!
Hoppas ni har en bra fredagskväll finisar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- jo det är nog lite svårt i början men när du väl kommer in i det blir det nog lättare :)
Ikväll gör jag inte så mycket, bara myser hemma hos pojkvännen, själv då? kramkram

2014-04-25 @ 22:10:44
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0