Tisdag

 
Oj vad snabbt jag somnade igårkväll! Med andra ord var jag väldigt
trött efter första skoldagen. Idag ska jag också spendera sex timmar
på universitetet då den andra kursen startar. Hoppas den blir intressant!
Efter dagens föreläsningar har jag ledigt till den 11 september. Det känns
otroligt skönt även fast jag kommer måsta plugga här hemma såklart, så helt
ledigt blir det ju inte. När jag kommer hem blir det i alla fall att fira ledigheten med
ansiktsmask, hårinpackning och myspys i soffan.

Kommentarer
Postat av: Linii

sv: låter som en trevlig dag! :)

Står i kassan i en butik här, har superbra arbetskompisar och ständigt trevliga kundkrets så jag trivs!! :)

2013-09-03 @ 08:14:57
URL: http://liniiplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0