Lista

 
Vad heter du i andranamn? - Johanna
Vad har du gjort idag? – Sett tv och sålt studentlitteratur

Vad skulle du vilja göra? -  Vila i soffan, precis vad jag gör.
Vad vill du ha just nu? -  Tacos skulle inte sitta fel!
Vad brukar du göra på helgerna? -  Shoppa, ta det lugnt, plugga ibland.
Vad faller du för hos en kille/tjej? - Ögonen, håret och piercingar/tatueringar, hihi.
Är du ofta sjuk? - 
Just nu är jag ju sjuk men det var ett tag sedan förra gången.
Förut var jag jämt sjuk då mitt immunförsvar var på botten..
Är du en romantiker? – Ja det tycker jag.
När fick du senaste ett sms? – Imorse.
När åt du senast? -  På morgonen.
Vem skrev senast sms åt dig? -  J.
Vem drack du alkohol med senast? -  J och hans kollegor på firmafesten.
Vem kramade du senast? - Diesel  Förutom han var det mamma.
Vem pussade du senast? – J.
Vem vill du träffa just nu? -  J.
Vilken låt har fastnat i ditt huvud? -  Avicii – Wake me up
Vilken månad fyller du år i? - September
Vilken festival var du på i sommaren? -  Karl-Oskardagarna
Vad använder du för parfym? – Det varierar men oftast någon som luktar
vanilj eller hallon.
Vad gör du helst en lördag?Sover länge, äter en god frukost, shoppar och
avslutar med kinamat.
Vad väger du? – 46 kg.
Favorit tv-program? – Älskar kriminalserier som CSI och Criminal minds.


Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

planerna för helgen, fredag ägna min tid till min älskade sambo :) Bara äta god mat, dricka något gott & så :) Sen lördag, bowling med vänner :) för dig då?

2013-09-05 @ 16:25:01
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: NICOLE

sv Aha okej ;) Tråkigt när det blir så.
Haha ja det är väl så de flesta gör ;) Jag hade varit sån om det handlade om råttor :P

2013-09-05 @ 18:30:17
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Johan Mr J

Sötis! :)

2013-09-05 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0