Energidryck

 
Under helgen kom jag på en sak när jag läste en tjejs blogg där
hon lagt upp bild på massa energidrycker som hon druckit under
veckan..
 
Det slog mig att jag inte har druckit energidryck sedan jag började
med blodtrycksmedicinen i mars. Förut drack jag rätt ofta energidryck,
särskilt när jag satt och tentapluggade, då var det verkligen standard,
haha. Men när jag var tvungen att börja med medicin i mars
så slutade jag dricka energidryck för jag får varken äta eller dricka
något som innehåller grapefrukt. Om jag äter/dricker något med grape
så blir det någon galet med medicinen och effekten så apotekaren sa
att jag ska undvika grape. Min favorit energidryck var med grapefrukt,
men får ju inte dricka det. Och då blev det att jag slutade med andra
energidrycker också. Känns himla skönt nu efteråt när jag inte känner
det där begäret/abstinensen som förut. Helt ärligt så är jag inte ens sugen
längre på energidryck. Så vi kan ju se det positivt att jag började äta medicin
för då slutade jag med energidrycker.

Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- allt bra med dej idag? (:

2013-05-20 @ 18:22:13
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: samma här... jag tål inte hennes blogg heller. Först trodde jag att hon bara hade gått tillbaka till att provocera, men det verkar som att hon faktiskt ÄR en idiot. Undra om hon ens FÖRSÖKER fatta vissa saker..

2013-05-20 @ 19:09:22
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0