Måndag

 
Åh vad irriterande! Hela helgen har jag vaknat vid 06-07 och
varit superpigg, men idag när jag verkligen var tvungen att vakna
vid 05.30 då var jag sjukt trött. Jobbigt!
 
Aja nu sitter jag här i alla fall med frukost framför mig,
gnuggar bort trötthet ifrån ögonen och hoppas den här dagen går fort
så jag får sova igen, haha. Ska befinna mig redan klockan 08.00
på universitetet för att jobba någon timme innan jag åker hem och
gör mig redo för ett besök på vårdcentralen. Under eftermiddagen/
kvällen lär jag arbeta en stund med C-uppsatsen och sedan blir det
att ligga i soffan. Låter som en bra plan tycker jag!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0