Haparanda

Wow idag har det varit första "normala" arbetsdagen om man tänker
i arbetstakt. Ända sedan jag började jobba den 10:e juni så har det varit
full fart med vårdplaneringar och hembesök varje dag. Idag hade jag
bara en vårdplanering så jag hann skriva utredningar på förmiddagen
i "normal lugnt" tempo. Skönt.
 
När jag slutade jobbet körde jag hem för att hämta upp mamma.
Drack en mugg kaffe för att piggna till innan vi styrde bilen mot
Haparanda. Kom hem för en timme sedan och har hunnit få mat
i magen samt duscha. Här nedanför ser ni ett av dagens köp, en
transportväska till Diesel. Den är lite mindre och smidigare än hans
transportbur, blir lättare att ha den på bussen när vi ska åka
mellan Umeå-Seskis i höst/vinter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0