Tisdag

Jag var uppe före tuppen idag, redan 05.15 larmade telefon!
Kan säga att jag var skapligt trött, men nu är jag uppe och frukosten
är intagen. Idag blir det skola fram till 12 eller 15 - det återstår att se
om jag går på idéseminariumet under eftermiddagen eller ej.
Vi vet ju redan vad vi ska skriva om på C-uppsatsen så kanske är
onödigt, ska tänka på saken.. Utöver skola får vi se vad som händer
idag. Måste ta igen lite Skilda Världar-avsnitt eftersom det aldrig blev
av igår, satt och spelade betapet istället. Det lär nog bli ikväll också,
det är ju nästan lika kul som wordfeud.
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Ja, klart att vi har kontakt varje dag? ^^

2013-02-19 @ 06:31:56
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0