Söndag

 
Bussresan på 40 mil igår gick bra, Diesel var såå duktig hela
vägen! Min lilla prins. Var hur trött som helst efter 6,5 timmars
resande så jag somnade redan före klockan 22. Vaknade upp
imorse ganska precis 10.00, så tolv timmars sömn fick jag.
Inte illa! Frukosten är intagen och nu väntar duschen på mig.
Sedan ska jag gå över till mommo och hälsa på, har inte sett
henne på över två månader. Blir en mysig hemmadag helt enkelt
med kaffe, surr och mys med katterna.
Vad gör ni denna söndagen, den tredje advent?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Den här söndagen ska jag stääääda! Men det är ganska kul tycker jag :D

2013-12-15 @ 13:31:19
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0