Måndag

 
Helgen svischade förbi och imorgon är det redan nyårsafton,
helt galet ju! Idag och imorgon kommer det upp inlägg om mitt
år i form av en årsresumé som jag gör varje år samt en lista
om 2013. Håll utkik!
 
Den här måndagen startade jag med en lång sovmorgon.
Har massor som ska göras idag så det är bäst att sätta igång
så jag får en ledig kväll. Det ska ringas samtal till fastighetsbolag,
göras födelsedagskort, handlas och så vidare. Ja ni hör.. Här har jag
inte tid att sitta just nu, plikten kallar så fort kaffet är uppdrucket!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi, ok :)
Nja, vissa år har jag nyårslöften andra inte - vissa år är jag nöjd med livet som det är <3

2013-12-30 @ 11:25:26
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Gud vad skönt med sovmorgon :) Jag fick också det idag, ytterst välbehövligt :)

2013-12-30 @ 12:47:13
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0