Dagens

Dagens bästa: Att solen skiner och jag är ledig hela dagen!
Dagens humör: Pigg och glad
Dagens smink: Helt osminkad
Dagens frisyr:
Uppsatt med en stor hårklämma
Dagens låt:
AKI - När solen går ner
Dagens roliga:
Att det börjar bli vår igen, snön börjar smälta
Dagens goda: Frukosten
Dagens mysiga: Morgonmys med Diesel i sängen innan jag klev upp
Dagens höjdpunkt:Samtalet till Skatteverket, haha
Dagens jobbigaste:
Inget, allt flyter på. Love life typ, haha
Dagens tråkigaste: Har inte haft tråkigt ännu men det kommer väl
Dagens kläder: Har haft två olika outfits idag, men just nu är det
myskläder som gäller. Bästa som finns!
Dagens mat:
Hamburgare med bröd
Dagens TV-tittande: Har sett Lyxfällan, Real housewifes of Atlanta
och Hell's Kitchen. Sen ikväll blir det Halvåtta hos mig, Tonårsbossen
och Kniven mot strupen.


Kommentarer
Postat av: mlie

skönt att va ledig när det för en gång skull är skol ute, själv har jag molningt och kallt här

2013-04-11 @ 16:23:10
URL: http://mlieaxelsson.se
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad mysigt :D jag måste oxå börja så!

2013-04-11 @ 16:45:10
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Sv ja men jag har godkänt :D

Nej så många år var det faktiskt inte! Vet inte vad jag tänkte :)
Åh tack, jag tror jag kanske är lite mer mognare än andra i min ålder så du kanske har rätt! :)

Haha sant :)

2013-04-11 @ 17:17:47
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0