Inte länge kvar

 
Om 1,5 dygn sitter jag på tåget mot småland, wiiie!
Inte länge kvar alltså.. Ingen resfeber denna gång i alla fall
eftersom jag börjar vara expert att hitta på Stockholms
centralstation, haha skämt åsido. Nej men nu känns allt
lugnt eftersom nattåget och Malmö-tåget kommer och avgår
från samma perrong eller vad man säger. Så denna gång
behöver jag inte springa runt på centralstationen och söka
bland alla femtioelfta spår.. Skönt!
 
Nu ska jag fortsätta planera mina inköp från Ullared, hihi.
Har kommit på massor av saker som jag ska köpa, bland
annat massa julklappar och en födelsedagspresent åt Lucas.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Sv Jaha okej :)
Nu sitter vi och pluggar bara, precis haft redovisning :)

2012-10-09 @ 12:23:41
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: My Fredblad

Hejsan!Jag har precis börjat blogga igen, kika in om du vill! Måsta också säga att du har en otroligt fin blogg, har du gjort designen själv? :D

2012-10-09 @ 22:29:47
URL: http://fredblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0