Dag 24 - Min klass

Det är rätt stor skillnad på min klass nu på universitetet jämfört
med klassen jag hade på gymnasiet. Både positivt och negativt.
I gymnasiet var vi 11 personer i klassen, 10 tjejer och 1 kille.
Nu på socionomprogrammet är vi drygt 70 personer i klassen tror jag.
Ska vara helt ärlig och säga att jag har ingen riktig koll på det.
När vi började hösten 2010 var vi i alla fall 100 stycken i klassen,
men sedan har flera hoppat av allt eftersom så nu har jag inte koll.
Känner inte alla i klassen, långt ifrån.. Men vet ju vem alla är i alla fall.
Finns både för- och nackdelar med att vara så jäkla många i klassen,
men jag trivs i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0