Tisdag

 
Veckans andra jobbdag är här, och just nu väntar jag bara
tills det blir fredag och klockan slår 13.00. Då får jag sätta
mig på kustbussen, lyssna på musik och drömma mig bort
under den sex timmars långa resan till Umeå. Men innan
den där bussresan ska jag jobba tre och en halv dag.
 
Idag blir det nog rätt lugnt på jobbet, några telefonsamtal
hit och dit, lite mejlande och så vidare. Om inte telefonen
ringer konstant.. Men jag hoppas det blir en liknande dag
som igår. Sen när jag kommer hem får vi se om det
blir att gå ut på en runda eller om jag stannar hemma i soffan,
just nu lockar soffan mer, haha.

Kommentarer
Postat av: Josse

sv.tack detsamma!

2012-07-31 @ 11:42:14
URL: http://jozzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0