Examinationsseminarium



Examinationsseminariumet började 08.00 och höll på till drygt 11-tiden.
Jag var jättenervös inför opponeringen på min uppsats innan vi började,
men när jag väl satt där kändes det jättebra. Vet ni vad? Min magkänsla
där inne i klassrummet var rätt, det gick så bra det kunde! :D
Jag är helnöjd. Har två små saker att fixa på uppsatsen, och den ena
visste jag ju om själv. Men även om det "bara" blir G så är jag väldigt
nöjd eftersom det bara är småsaker som ska fixas, varav läraren bara
nämnde den ena. Det känns skönt! :)

Nu ska jag faktiskt ta och fixa de där småsakerna, försöka i alla fall
om jag hittar motivationen. Nu är alltså termin 3 på socionomprogrammet
avklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0