Söndag

Igårkväll gick jag och älsklingen på bio för att se Jägarna 2.
Wow säger jag! Jag hade höga förväntningar på den men den var
faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott. Jag tyckte den var
superbra! :) Första filmen handlade ju om tjuvjakt, men den här
handlar om ett mord - så mycket bättre och mer spännande. Se den!



Nu är sista sommarlovsdagen här. På ett sätt känns det skönt för
nu kommer man få tillbaka rutinerna. Men mest känns det tråkigt
och jag känner mig inte särskilt motiverad inför den här kursen
som startar imorgon. Nu kommer vardagen bli som förut:
Skola, äta, plugga, sova. Ungefär så känns det att det kommer bli..

Men innan jag får allt för mycket skolångest den här sista dagen ska
jag gå ut en stund, förbereda inför morgondagen, duscha och
fräscha till mig och så vidare. Ikväll ska jag i säng flera timmar tidigare
än vad jag nu har blivit van vid, men förhoppningsvis går det vägen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0