Söndag

Förkylningen har blivit snäppet värre under natten. Mitt lock i örat har
dock blivit bättre, så den där vitlöksklyftan hjälpte kanske litegrann?
Men förövrigt så har förkylningen blivit värre. Rösten är åt h-vete
och näsan rinner. Usch!



Jag vaknade extra tidigt idag, detta på grund av förkylningen. Orkade inte
ligga kvar i sängen eftersom det var omöjligt att somna om. Så redan före
08.00 klev jag och Diesel upp. Tur att jag somnade tidigt igår, lyckades
ändå få tio timmars sömn.  :) Dagens planer är att hoppa in i duschen om
en stund för att fräscha till sig. Sedan blir det att springa i tvättstugan under
dagen och mellan varven ska jag passa på att läsa lite studentlitteratur.
Hur nu det ska gå.. Koncentrationen är inte på topp när jag är sjuk, men
lyckades ju läsa litegrann under fredagen i alla fall. Så förutom tvättandet
ska jag spendera dagen i soffan, måste kurera mig ordentligt inför den
kommande skolveckan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0