Schema

 

08.00 ska jag träffa basgruppen för att göra det sista inför måndagens

seminarium. Arbetet skrev vi färdigt i onsdags, och idag ska vi skriva

opponeringen. Hade varit skönt om inlämningstiden var 12.00 istället

för 16.00, då hade vi kunnat göra bort det här redan igår eftersom

vi var lediga. Men men.. Skönt att börja 08.00 i alla fall, då borde vi

vara färdiga vid 10/11-tiden med opponeringen.  :) Sedan är det helg!

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

sv: Härligt!! Åh jag blir alldeles trött av å läsa hur mycket plugg ni har :o

2011-09-30 @ 12:09:55
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0